Moje ostatnie wpisy

  •   :: ZAWIESZAM!
Zawieszam i raczej już nigdy tu nie wrócę, cześć.

    32 miesiące temu

  •   :: Witam
&nbsp;&nbsp<br />;
&nbsp; Zdjęcie jest raczej dwa. Bez dziubka by się nie obeszło ;-;
&a

    33 miesiące temu

  • #zamuła  :: siema ;d &nbsp;

&nbsp;Co słychac? U mnie nic ciekawego ;d Wczoraj zdjęcia z Ola, także bd m

    33 miesiące temu

  • Mówimy chyba chce,lecz wybacz  trochę się boje  :: ELO XDD

&nbsp;Kurna, już mi sie tak nie chce że jpdl ;d Piszę z Remigiuszem o wszystkim ;d
&

    33 miesiące temu

  • Czas nieubłaganie mija, znasz mnie kilka lat już Tłumaczymy sobie, że dziś wszyscy żyją tak tu.  :: CZEE

Co słychać? U mnie nic się nie zmieniło, nie jestem zadowolona z ocen na p&oacute;łroczę,a

    33 miesiące temu

  • Przyszedł dzień,gdy ujrzałam drogę, ciągle podążam tam, gdzie haj mi daje głooos. Skręt się tli u  nieba braam. Uuu pięknie jest.  :: ELO XDD

&nbsp; Haha, normalnie nie poznaje siebie. Siedze całymi dniami w domu zamulam. Juz nie

    33 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Słuchaj mnie ry-bo, bo pierwsze życzenie to! .......

Album: Z kol ;*  

Słuchaj mnie ry-bo, bo  pierwsze życzenie to! .......

Wyślij na komórkę

Heeeej :3


Zdjecie z Klaudią:P Tak bardzo szpan na Wioli iphone :P

  U mnie jest nawet dobrze, w szkole nawet spoko w sumie :P Nauki troche jest ale daje rade!

Jakoś sie zaczęłam troche uczyć :P Co do mnie nie podobne :D

 Em, pisac o czym nie mam dziś fajnie spędzony czas w autobusie haha na prawde :P

Dobraaaa :D Ja spadam spać bo

                                          tabletki zaczynają działać............

Link do wpisu:

Komentarze

klaudiaa12
37 miesięcy temu

:*

klaudiaa12: :*

odpowiedz

Reklama
37 miesięcy temu

madox
37 miesięcy temu

klaudiaa12:
:*


:*:*

madox: klaudiaa12: :* :*:*

odpowiedz

sabinkaa
37 miesięcy temu

piękne +)

sabinkaa: piękne +)

odpowiedz

destroyed-psyche
37 miesięcy temu

Piękne c:

destroyed-psyche: Piękne c:

odpowiedz

aniaa14
37 miesięcy temu

śliczne :*

aniaa14: śliczne :*

odpowiedz

kikusia1225
37 miesięcy temu

ślicznotki :*
też zaczęłam sie uczyć XD

kikusia1225: ślicznotki :* też zaczęłam sie uczyć XD

odpowiedz

patrycjaxdd
37 miesięcy temu

jakie sliczne *u*

patrycjaxdd: jakie sliczne *u*

odpowiedz

ula179
37 miesięcy temu

piękne *.*

ula179: piękne *.*

odpowiedz

love374
37 miesięcy temu

pięknie ;*;*

love374: pięknie ;*;*

odpowiedz

trzezwyumysl
37 miesięcy temu

slicznotki :)

trzezwyumysl: slicznotki :)

odpowiedz

frankyy
37 miesięcy temu

Jezu, jakie śliczne < 3 zapraszam do mnie ; 3 +

frankyy: Jezu, jakie śliczne < 3 zapraszam do mnie ; 3 +

odpowiedz

olaaaaaa155
37 miesięcy temu

Śliczne jesteście ;*

olaaaaaa155: Śliczne jesteście ;*

odpowiedz

bezznieczulenia
37 miesięcy temu

jakie słodyczki :*

bezznieczulenia: jakie słodyczki :*

odpowiedz

sandzia
37 miesięcy temu

Ohoh ucz się ucz Madzia! :D
Takie ślicznotki ♥
Spędzony fajnie bo z Sandzią :D jeśli o ten dzień chodzi :DD

sandzia: Ohoh ucz się ucz Madzia! :D Takie ślicznotki ♥ Spędzony fajnie bo z Sandzią :D jeśli o ten dzień chodzi :DD

odpowiedz

madox
37 miesięcy temu

sandzia:
Ohoh ucz się ucz Madzia! :D
Takie ślicznotki ♥
Spędzony fajnie bo z Sandzią :D jeśli o ten dzień chodzi :DD


O ten o ten xDDDDDDDD ;*

madox: sandzia: Ohoh ucz się ucz Madzia! :D Takie ślicznotki ♥ Spędzony fajnie bo z Sandzią :D jeśli o ten dzień chodzi :DD O ten o ten xDDDDDDDD ;*

odpowiedz

livka
37 miesięcy temu

śliczności *.*

livka: śliczności *.*

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

Słuchaj mnie ry-bo, bo  pierwsze życzenie to! .......  :: Heeeej :3

Zdjecie z Klaudią:P Tak bardzo szpan na Wioli iphone :P
&nbsp; U mnie jest nawet dob

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

584. Choć raz zrób do cholery to, co chcesz, zamiast tego, co uważasz, ze powinieneś.

Red me

Pozostałe (147)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili